voor Sarah!!

Deze kaart heb ik gemaakt voor Berthy die vandaag 50 is geworden.Ik kon hem nog niet eerder op mijn blog zetten met de kans dat ze hem zou zien.

Deze kaart doet mee met de digi uitdaging van Kaarten maken met Tiets
De digi die we daarvoor moesten gebruiken is er eentje van Sylvia Zet
Deze kreeg ik gratis toegestuurd omdat ik mee wilde doen.Over een tijdje is ze te bestellen bij Sylvia Zet.
Het is zo'n leuke stempel om te kleuren!!
Het achtergrondpapier dat ik gebruikt heb is Butterfly garden van de Wild rose studio
De tekststempel is van Whimsy stamps.Het kantje is al oud!!De label is een doohickey van Magnolia.
De swirl is van Die-namics, de blaadjes van Crealies en het bloemetje van floral punch.
De kleuren die ik gebruikt heb voor het inkleuren van het afdrukje zijn:
huid:E93-E53-E51-E50
haar:E44-Y21-E42
kleding:V15-V12-V06-V01
pot + bloemen:E35-E33-E31-V15-V12-V06-V01-G28

4 opmerkingen:

  1. Hoi Simone,

    Wat heb je een mooie blog, ben natuurlijk volger geworden. Ik moet nog heel veel leren zie ik wel.

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er beeldschoon uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, wat een prachtkaartje! Mooi dat paars en oh wat een CUTIE van een stempel! Ik weet zeker dat Berthy heel blij met deze kaart zal zijn!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen