Zig clean color clear brush markers

Dit is mijn eerste kaartje gemaakt met de Zigs. Ik heb er kort geleden een paar aangeschaft en wat uit geprobeerd. Deze markers zijn helemaal geweldig en ik zal er vast nog veel meer mee werken.

De klaprozen zijn van Stampinback Deze zijn zo mooi. Het is een set van 8 stempels.
De stempels heb ik met versamark gestempeld op aquarel papier en daarna heb ik er witte embossingpoeder op gestrooid. Even met de heattool en je hebt een prachtige witte afdruk.
Ik heb ze ingekleurd met Zig nr. 230 Pale Rose, nr. 222 Pink Flamingo, nr 043 Olive Green en water.
De achtergrond is gemaakt met nr. 092 Blue Gray en water. Beetje kleuren met de marker op mijn craft sheet en daar een beetje water aan toe gevoegd. Even wat mengen tot je een mooie kleur krijgt en deze met een kwastje aanbrengen op je kaart.

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten